logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

הלבשת הבית – איך נגיע לתוצר הסופי המושלם?

הלבשת בית זה החלק המשמעותי ביותר עבור מי שרוצה לראות תוצאה מהירה ויפה, ללא שבירת קירות. כולכם רוצים לקבל טיפים שיובילו אתכם לתוצר הסופי והמושלם שיעורר שינוי בחלל שלכם. אז איך עושים את זה? 

למעשה, אחד הדברים החשובים ביותר להום סטיילינג נכון זו ההבנה של החלל עצמו. ממליצה לכל אחת ואחד מכם למדוד עם מטר את החלל שאותו רוצה לרהט מחדש, לרשום את מידות החלל גובה, רוחב, עומק, ורק אז לצאת למשא רכישות. 

אחת הטעויות הנפוצות שאנו המעצבים רואים כשאנחנו נכנסים לדירות או לבתים זו חוסר ההתאמה בין החלל לריהוט שנרכש. 

איך מדידה עוזרת לנו? 

ע"י שימוש במידות מדויקות יוכלו הנציגים בחנויות השונות לראות, להבין ולתת לכם את ההמלצה למידה הנכונה עבורכם. חוץ ממדידות, תוכלו גם לצלם תמונה או סרטון כדי להראות לנציג בחנות את מבנה הבית וצורת החלל אותו תבקשו לרהט. 

קירות 

בואו נבין איזו משמעות ענקית יש לקיר אחד בעיצוב החלל. ברגע שאנחנו בוחרים לקחת צבע או טפט, אנו מייצרים דגש והגדרה של גודל החלל. חשוב לציין שקיר בהיר או כהה מיצרים נפח שונה לחלל ונותנים תחושת גודל שונה לחלל. גוון כהה מעט יצור דרמה ולפעמים תחושה של הקטנת החלל ואילו צבע בהיר תמיד ישתלב וייצור רכות. אם מסתכלים על מניפת הצבעים של חברות כמו טמבור\נירלט אנחנו רואים מגוון רחב של צבעים. העושר הזה יכול דווקא לבלבל אותנו, לגרום לנו להתלבט יותר מידי על בחירת צבע וגוון, או לגרום לנו לבחור בצבעים שלא מחמיאים לבית ונראים לנו טוב רק כי הם באים כחלק ממניפת הצבעים. 

טיפ ממני שיעזור לכם להתגבר על הקושי – תוכלו ללכת לחנויות טמבור או נירלט ומהם לקבל יעוץ מכונן על הגוונים שמתאימים לבית שלכם. בנוסף, תוכלו לקבל מהם דוגמיות צבע אותן תקחו הביתה כדי להתרשם מהדרך בה משתלב הגוון בבית שלכם. ודבר אחרון שאסור לשכוח והוא משמעותי מאוד בהשפעתו על החלל ועל צבע הקיר – תרחישי התאורה שאנחנו יוצרים. בין אם זו תאורה כללית או תאורת אווירה, משחק עם תאורה יכול לשנות ולהתאים לנו את מראה הקירות והחלל כולו. 

טקסטורות ובדים 

בעזרת צבע וטקסטורה שונים אנחנו יכולים ליצור הגדרה מיוחדת לחלל. כל חומר וגוון שאנו בוחרים משפיע באופן גורף על הרהיט שנמצא לידו. אם נכנס ונעמיק קצת לעולם הטקסטיל – כלומר עולם הבדים – נוכל לראות שכל תכונה שונה של טקסטיל תתן לנו תוצאה קצת אחרת. לבדים יש המון משמעות: טקסטורה, עובי, תחושה ונפח. למעשה הבד שאנחנו בוחרים לרהיט או כווילון לחלון יכול לשמש כאלמנט עיצובי משמעותי שמחליף לנו את הצורך להוסיף לקיר צבע, טפט, או פריט נוסף אחר כדי ליצור עניין בחלל. 

שילוב בין חומרים 

שילוב בין חומרים והמינון ביניהם הוא המתכון להצלחה של המראה בחלל. שילוב נכון ומינון מדויק הם הבסיס שמייצר את העיצוב המושלם שאנחנו מקבלים בסוף. כדי להגיע לאיזון הנכון בחלל, נצטרך להקפיד שכל מעשה יעשה במחשבה תחילה. לפני שאתם רוכשים פריט, חשבו מהו המראה שאתם רוצים ליצור עבור אותו חלל. האם אתם מעוניינים בעיצוב דרמטי, עיצוב קלאסי, סגנון כפרי או כל סגנון אחר שקראתם עליו והתחברתם? 

הפריט צריך להתאים עצמו לעיצוב והעיצוב צריך להתאים עצמו לפריט. לא כל פריט שאהבתם בחנות יראה אותו דבר בבית שמעוצב בדרך מסוימת, ולכן חשוב להקפיד על החזון העיצובי ולא לרכוש כל דבר שמוצא חן בעיניכם. אני ממליצה לשלב בין סגנונות וליצור לעצמכם את העיצוב הנכון עבורכם. 

לסיכום: 

תחשבו, תבדקו, תמדדו, תצלמו וצאו לסיור בין החנויות השונות ואם בכל זאת אתם רוצים את זה מדויק ומהיר תוכלו לפנות אלי לשירות ייעוץ חד פעמי, אשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ על כל שאלה 😊 

 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם