logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

השפעת אדריכלות ועיצוב פנים על אורח החיים שלנו

החיים שלנו מושפעים מאוד מתנאי הסביבה שלנו. אפשר לראות ולהרגיש את זה טוב מאוד ברמת המאקרו, עם שינויי האקלים של כדור הארץ שמשפיעים על כולנו, וגם ברמת המיקרו, אצל כל אחד בבית. בבית שלנו, להבדיל מכדור הארץ, שעליו אנחנו יכולים להשפיע רק במעט, יש לנו את היכולת לקבוע מה יהיה העיצוב ואיך יתאים את עצמו לצרכים שלנו, לאורח החיים שלנו ויאפשר לנו סביבת מגורים אידיאלית. ולשם כך מומלץ להיעזר במומחי אדריכלות ועיצוב פנים.

בחירת איש המקצוע

בחירת האדריכל שאיתו תעבדו, היא אחת הבחירות הכי חשובות (אם לא החשובה ביותר), שתעשו, בדרך שלכם לבניית בית החלומות או בשיפוץ הבית הקיים.

מכיוון שהאדריכלות של המבנה, בשילוב העיצוב, יקבעו בסופו של דבר את תנאי המגורים שלכם, חשוב לעבוד עם איש מקצוע מנוסה, שיידע לקחת את הצרכים שלכם, התקציבים שלכם, סגנונכם האישי, וגם את תנאי השטח והמבנה, ולחבר הכל יחד, תוך מחשבה על העתיד והצרכים המשתנים של הדיירים.

חשוב שאיש המקצוע שאתם בוחרים לעבוד איתו יקשיב לכם, וישתף אתכם בכל התהליך, החל מהתכנון, דרך קבלת ההחלטות, ועד לסיום הפרויקט. ככל שתעבדו יחד, ותרגישו נוח לפנות, לשאול, להתייעץ, כך התוצאה תהיה טובה יותר והפרויקט יסתיים בצורה חלקה ונוחה לכל הצדדים.

תכנון וחלוקת החלל

עבודת האדריכל מתחילה בתכנון החלל מחדש, כך שהוא יתאים לצרכי הלקוחות ולסגנון שלהם.

כך בעצם האדריכלות משפיעה על החיים שלנו, בכל בית שבו נגור. חלוקת המבנה הקיימת, לא תמיד מתאימה לדיירים שעומדים להיכנס, ובאחריותו של האדריכל לתכנן את הבית מחדש, כך שהחלוקה תתאים לצרכים ולאורח החיים של הדיירים הנכנסים. זה יכול להיעשות ע"י שבירת קירות כדי לפתוח חללים גדולים, או בניית קירות מגבס כדי לייצר אזורי משנה בחלל. ככל שהאדריכל יהיה מדויק יותר וקשוב לצרכים, כך התוצאה תהיה טובה יותר ותשתלב בצורה הרמונית עם אורח החיים של דיירי הבית.

כיצד תכנון ועיצוב חלל משפיע על אורח חיינו? | מיטל צימבר - מעצבת פנים

עיצוב שונה לאותו החלל

ניקח לדוגמה את חלל המטבח. זהו אחד האזורים המגוונים בבית, וכשמתכננים ומעצבים מטבח, צריך להתחשב בגורמים רבים ולדעת לשלב ביניהם במקצוענות ולהתבסס על ידע וניסיון של איש המקצוע. בתקציב מוגדר זהה, משפחה אחת תבקש לתכנן עבורה חלל שבו תהיה גם פינת אוכל, כיוון שהם נוהגים לאכול יחד במטבח, משפחה אחרת תבקש להוציא את פינת האוכל מחלל המטבח ולהקדיש את מירב המקום לאחסון, ומשפחה נוספת תבקש לשים לב שיהיה הרבה מקום לבישול מכיוון שהם אוהבים לבשל יחד וצריכים חלל מרווח להסתובב בו, ולהכין את האוכל.

בעל המקצוע יעצב כאן שלושה מטבחים שונים לגמרי, גם אם התקציב שהוגדר לו היה זהה. הוא יצטרך לקחת בחשבון את כל הפרמטרים כמו נוחות, פרקטיות, אסתטיקה, צרכים וסגנון אישי – ולשלב אותם יחד כדי לייצר את התוצאה הכי טובה עבור הלקוחות.

המטבח הכחול: עיצוב מטבח בדירת גן | מיטל צימבר - מעצבת פנים

בסופו של דבר, מעצב הפנים / אדריכל שתבחרו לעבוד איתו, הוא זה שיהפוך את החלום שלכם למציאות, בעזרת הניסיון והידע המקצועי שלו. הוא יאפשר לכם, באמצעות תכנון ועיצוב מדויקים, המותאמים לצרכים ולסגנון שלכם, לנהל אורח חיים איכותי וטוב, 24/7, אצלכם בבית.

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי חייגו עכשיו למספר 050-2527738 או השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם