logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

חידושים בעיצוב משרדים בשנת 2020

אני מתארת לעצמי שיצא לכם לא פעם להגיע לפגישה במשרדים מעוצבים, ותסכימו איתי שמדובר בתחושה בהחלט נעימה. היום, גם בחללי העבודה המשותפים מקפידים על עיצוב סופר מודרני ומושקע, כדי לייצר אווירה ותחושה טובה בקרב המבקרים.

אין ספק שמשרד מעוצב יוצר רושם, מעביר תחושה וגם מציג תדמית מסוימת של בעליו.

למה להשקיע בעיצוב המשרד?

משרד מעוצב חשוב מאוד בהצגת תדמית למול לקוחות ושותפים עסקיים. באמצעות הסגנון העיצובי, אפשר לשדר עוצמה כלכלית, יציבות, גמישות מחשבתית, יצירתיות ועוד. כמו שהבית שלנו מספר עלינו הרבה – כך גם המשרד שלנו, ומי שייכנס אליו יקבל בדיוק את הרושם שנרצה להעביר.

בנוסף, עיצוב המשרד יכול להשפיע לטובה על העובדים. סביבה מוארת ונעימה, מרחב פתוח, מתחמים לרווחת הצוות, כל אלה יכולים לעזור בהעלאת המוטיבציה וברצון העובדים להישאר במתחם העבודה, ואם משלבים את תהליך העיצוב עם תכנון הנדסת אנוש איכותית, אפשר גם להגדיל משמעותית את הישגי העובדים והתפוקה שלהם. 

החידושים בעיצוב משרדים 2020 | מיטל צימבר 

חידושים בעיצוב בשנת 2020

השנה נוכל לראות שבירת מוסכמות עיצוביים בכל הקשור לעיצוב משרדים. הטרנדים הבולטים הם:

  1. חזרה לבסיס: אם בעבר, כל תחום העיצוב ואדריכלות פנים עסק בעיקר בהסוואת יסודות, היום זה בדיוק ההיפך. לא עוד שכבות אחידות של גבס וטיח, אלא קונסטרוקציה חשופה של יסודות מתכת תעזור למבנה להיראות ייחודי ומודרני.
  2. זרימה: השנה נראה הרבה יותר אלמנטים מופשטים, שיוצרים אווירה מודרנית וזורמת. בעבר נעשה שימוש גדול מאוד באביזרים ואלמנטים גאומטריים, עם חיתוכי זוויות, מה שפגם באווירה הכללית של המשרד, גם אם בתת מודע. היום, לעומת זאת, אפשר לראות שימוש בצורות חדשות המאפשרות זרימה נעימה בתוך החלל
  3. מתחמי עבודה משותפים: בעבר התאמצו מאוד לסגור כל עובד במתחם אישי, שיעניק לו פרטיות מקסימלית, ויאפשר לו להתרכז, במחשבה שזה יתרום להישגיו. היום כבר יודעים לומר שאינטראקציה והפריה הדדית תורמים יותר להישגים, ולכן המגמה היא יותר ויותר חללי עבודה משותפים, וקירות שקופים, שיוצרים תחושה של מרחב, שיתוף פעולה, ופתיחות.
  4. שילוב אלמנטים טבעיים: מחקרים מראים שככל שנשלב אלמנטים טבעיים (שמש, צמחייה), כך נוכל להוביל שינוי מהותי בשביעות רצון העובדים ממקום העבודה. מעבר לזה, אור טבעי וצמחייה גם תורמים לבריאות העובדים ומעלים את התפוקה האישית שלהם. 

שילוב אידיאלי של טבע במשרד, יכול להיעשות בפינות ייעודיות בתוך המבנה, או על ידי שילוב עציצים ואלמנטים קטנים אחרים שיפוזרו בחלל המבנה.

אז בפעם הבאה שאתם נכנסים לפגישה במשרד כלשהו, שימו לב לעיצוב ולאווירה ומה הם משדרים לכם, סביר להניח שמישהו השקיע הרבה מחשבה ביצירת התדמית הזאת.

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם