logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

טיפים לעיצוב חדרי ילדים

כל מי שהפך להיות הורה או שיש לו כבר ניסיון והוא הורה צעיר בשנים, ירצה לעצב את חדר הילדים ולהפוך אותו לחלל בטוח, רגוע, נעים ויפה. יש היום מגוון שלם של חנויות שמתמחות בעיצובים של חדרי ילדים ומוכרות שלל ריהוט ואקססוריז. עיצוב פנים חדרי ילדים הוא עולם בפני עצמו וניתן יהיה לקחת מעצבת שתסייע לכם בעניין או לחילופין דווקא לעשות זאת לבד באמצעות כמה כללים חשובים. 

 

בכל סוגי חדרי הילדים, בין אם מדובר בחדרי ילדים יוקרתיים או חדרים בעלי חללים קטנים, כשאתם באים לעצב את חדר הילדים יש לא לשכוח את הנוחות שהחדר אמור להעניק, את הנגישות והחשוב מכל את הבטיחות המרבית. במאמר זה נספק לכם 5 טיפים שיסייעו לכם בכל עיצוב החדר של ילדכם ויהפכו אותו לממלכה חדשה וקסומה. 

ריהוט איכותי 

ישנו היצע מרשים של ריהוט לחדרי ילדים, ממיטות במגוון סגנונות, שולחנות, מדפים שידות וכו'. אם מדובר בתינוק בן יומו תוכלו לרכוש חבילה שכוללת מיטה ושידה, אלו מגיעים במגוון צבעים נעימים לעין ושובי לב. בכל מיטה שתבחרו, מיטת חצי או מיטת קומתיים או בכל סוג של שולחן, יש לדאוג שהבחירה תהיה אך ורק בריהוט איכותי ומודולרי, משמע שגדל יחד עם הילד. כמו כן, חשוב שיהיה לריהוט תו תקן שמעיד על בטיחות. 

 

צבעוניות 

 חדרי ילדים הם הרבה מעבר למיטה וארון, וחשוב להכניס להם הרבה צבע וחום. רצוי להתאים את גווניי הקירות לגוונים ששולטים בחלל על מנת ליצור הרמוניה ותחושה של זרימה. מומלץ לקשט את קירות החדר עם תמונות, איורים, מנורות, שטיחים רכים ונעימים עליהם יוכלו לשחק כמו לדוג' שטיח סרוג עגול, פופים, מוצרי טקסטיל מבד רך ונעים ועוד. 

נגישות 

גם בעיצוב חלל גדול וכל שכן בעיצוב חדרים קטנים, חשוב שתהייה נגישות לילדכם. שהארונות, המגרות והמדפים יהיו בהישג יד ולא גבוהים מדי או מוסתרים. גם חלון פתוח שמאוורר את החלל, רצוי שיהיה בגישה אליכם שתוכלו לפתוח ולסגור בכל עת. בנוסף, גם אם אתם תתעוררו באישון לילה ותנסו לנתב את דרככם אל הילד חשוב שתהיה נגישות ולא חלילה תמעדו בדרך עד אליו. 

 

נוחות ויעילות 

אתם מכירים את הצרכים שלכם ויודעים מה הכי חשוב שהחדר יכיל בתוכו, אם זו מנורה או כיסא לשבת עליו בזמן הרדמה או כל דבר אחר שיעניק לכם נוחות ויעילות, תכננו מראשו ותדאגו לספק את הפריטים האלה. 

 

מסגרת תקציב 

חשוב לעמוד בתקציב ולא לחרוג ממנו. בדקו מראש מה התקציב שעומד ברשותכם, על פי הנתונים הללו תוכלו לבחור את הריהוט לחדר. כיום חדרי שינה מעוצבים לילדים לא נחשבים לדבר זול ולכן יש לחשוב אם אתם רוכשים ריהוט קומפלט או שאת חלקו אתם מעצבים בעצמכם וחוסכים הרבה כסף ומעניקים טאצ' אישי ומיוחד לחדר. 

 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם