logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

כיצד עלינו לתכנן את חדר השינה שלנו

אחד החדרים המשמעותיים ביותר בכל בית פרטי, הוא ללא ספק חדר השינה. בין אם זה חדר השינה של ההורים או חדרי השינה של הילדים. בתוך החשיבות הרבה של חדר זה, קיימת סתירה מסוימת- שכן להבדיל מחדרים כמו למשל: מטבח, סלון או חדר עבודה, אנחנו פועלים בחדר שינה פחות זמן מאשר בחדרים אלו ועדיין מבחינתנו הוא בעל משמעות גדולה מאוד.

אם אנחנו בוחנים את משך הזמן שאנחנו משתמשים בחדר שינה במהלך יום ממוצע, סביר להניח שמלבד שעות השינה ואולי עוד משך זמן לפני ואחרי, הרי שמרבית הזמן אנחנו לא מבלים בחדר. במקרה של ילדים זה מעט שונה, בהנחה וכל הצעצועים והמשחקים שלהם נמצאים בחדר ושם הם משחקים בהם. 


אך יחד עם זאת, חדרי שינה נושאים משמעות מיוחדת עבורנו. כאן אנחנו מאחסנים את הדברים הכי אישיים שלנו, אנחנו לא מכניסים אליהם כל אחד ואחת, הם מהווים את המקום הפרטי שלנו בבית. מה עוד, שאסור לזלזל בכך שאנחנו מבלים בחדר מספר שעות בשינה או אפילו כשאנחנו שוכבים על המיטה ערים, קוראים ספר, רואים טלוויזיה, משוחחים עם בן או בת הזוג, ובמקרים רבים אפילו משחקים עם הילדים שלנו, כשהם מתעוררים באמצע השבוע או בסופשבוע ונכנסים לחדר בשביל להעיר אותנו.

 

 

לכן, אנחנו צריכים לדעת כיצד לתכנן חדרי שינה בביתשלנו בצורה נכונה, כך שגם נהנה מהתכנון שלהם וגם נהנה מהעיצוב שאנחנו יוצרים עבורם. מן הסתם, בשני המקרים של התכנון והעיצוב אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו לצרכים שלנו ולתנאים של המקום, מאידך. 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם