logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

כל מה שחשוב לדעת על השבחת נכסים

בעשור האחרון זינקו מחירי הדיור בארץ בצורה משמעותית, ועושה רושם שהמגמה הזאת הולכת להישאר גם בשנים הקרובות. בפועל, זה אומר שאלפי נכסים הכפילו וגם שילשו את השווי שלהם, והדירות בהן נראה הזינוק המשמעותי ביותר במחיר היו כל הדירות והבתים שבעליהם ביצעו בהם פעולות שונות לצורך השבחת הנכס.

השבחת נכס, עיצוב פנים לפני מכירה | מיטל צימבר - מעצבת פנים

מה זה בכלל השבחת נכס?

כשמדברים על השבחת נכסים, הכוונה היא מספר פעולות שמבצעים בנכס, בדרך כלל הכוונה היא לנכס מגורים (דירה או בית). הפעולות יכולות להיות עיצוב פנים לחללים בשטח הבית או הדירה, סגירת מרפסת והפיכתה לחדר נוסף, שיפוץ כללי או יסודי בדירה ועוד פעולות שונות שבעצם מעלות את הערך של הנכס בהשוואה לנכסים זהים בסביבה.

אפשר לבצע פעולת השבחה לכל נכס שברשותכם, וזה לא משנה אם הוא מסחרי או לצורך מגורים. בכל מקרה הפעולות שתבצעו יעזרו לכם להעלות את השווי של הנכס ואז למכור או להזכיר אותו במחירים גבוהים יותר.

השבחת נכס לפני מכירה

במקרים רבים, בעלי הנכס יבצעו פעולות השבחה לאורך תקופת הבעלות, כדי לשפר ולשדרג את סביבת המגורים, וללא קשר למכירה או השכרה עתידית. אבל, זה מאוד מקובל לבצע פעולות השבחה דווקא לקראת מכירת הנכס, על מנת להעלות את הערך שלו, ביחס לנכסים אחרים המוצעים למכירה בסביבה, ולהתאים את פעולת ההשבחה לסוג הנכס, גודלו והייעוד שלו בסיום התהליך (האם עומד להימכר או להיות מושכר).

איך משביחים נכסים?

אם אתם מעוניינים להעלות את ערכו של הנכס שלכם, לפני שאתם מוציאים אותו לשוק המכירה או ההשכרה, מומלץ לשכור שירותי משרד אדריכלות ועיצוב פנים, בעל ניסיון בתהליכי השבחת נכסים. מעצב פנים מקצועי יידע לתת מענה המותאם אישית לנכס עצמו, ויאפשר לכם להגיע לתוצאה הרצויה.

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי חייגו עכשיו למספר 050-2527738 או השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם