logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

מודרניזציה בתכנון ועיצוב בתים

בדומה לכל תחום אחר המלווה את חיינו, גם בתחום תכנון ועיצוב בתים תוכלו למצוא תהליכי מודרניזציה המשפיעים על אופן עיצובם של בתים פרטיים מכל סוג. תהליכי המודרניזציה בכל הנוגע לעיצוב בתים פרטיים משלבים בתוכם מגוון רחב של אלמנטים דירתיים ופנים דירתיים אשר נועדו להתאים את סביבת המגורים לצרכי המחייה המודרניים וזאת ללא קשר לסגנון העיצוב אשר נבחר לצרכי עיצוב חלל הפנים. 

עיצוב בתים מודרניים 

עיצוב בתים מודרניים הינו תהליך עיצוב המיועד לכל סוגי הבתים הפרטיים, בין אם מדובר בוילה יוקרתית, קוטג' או בית מגורים פרטי. תהליך זה משלב בתוכו מגוון רחב של אלמנטים מודרניים לעיצוב בתים המבוססים על אדריכלות בסגנון מודרני המתאפיינת בין היתר בתכנון חללים פתוחים, עיצוב מינימליסטי, שילוב של גוונים בהירים לצד גוונים מטאליים, שימוש בחומרי גלם מתכתיים ועוד. 

משרביות מעוצבות לבית 

כיום בשנת 2019 ניתן לשלב סגנונות שונים ופחות מוכרים לסגנון העיצוב הקיים. נעים להכירמשרביה, המשרביה היא למעשה אלמנט אדריכלי לרוב עשוי מעץ, בתרבות האיסלמית,  ניתן לראות שימוש רב באלמנט עיצובי זה ובנוסף שימוש נפוץ במשרביה ניתן למצוא בבתי כנסת יהודיים רבים בכל רחבי הארץ. כיום מעצבים ואדריכלים רבים מקבלים השראה מאלמנט זה ומבצעים שימוש בו גם בבתים פרטיים. 

יחד עם זאת, חשוב לציין ולהדגיש שעקרונות העיצוב המודרני המיושמים במסגרת תהליכי המודרניזציה בתכנון ועיצוב בתים, מותאמים גם למטרות שילובם של סגנונות עיצוב נוספים בסביבת המגורים המודרנית, כאשר שילוב זה מיושם בין היתר באמצעות הטמעת עקרונות אדריכלות כפרית מודרנית או כל סגנון עיצובי אחר. 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם