logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

משפצים את הבית או את בית העסק? אתם זקוקים להום סטיילינג

הום סטיילינג נכון יתן לכם עיצוב פנים מנצח, המשלב את פרקטיות ומענה על צרכים אל תוך עיצוב יפה, אלגנטי ונכון. 

תהליך ההום סטיילינג – הלבשת הבית – הוא היהלום שבכתר בכל מה שנוגע לעיצוב פנים. הלבשת החלל מתחילה מהפרטים הקטנים ועד הפרטים הגדולים ביותר, מהאזורים השוליים ועד העיקריים ביותר בבית. כל אזור דורש הום סטיילינג בפני עצמו, אך הקו העיצובי צריך להיות שלם לכל אורך הבית – ממבואת הכניסה (גם בחלקה החיצוני אם יש), דרך חדרי הרחצה והשינה ועד האיזורים המרכזיים- המטבח והסלון. אפילו המסדרונות והמדרגות יקבלו התייחסות ראויה. 

בהלבשת הבית נבנה פלטת צבעים מתאימה וקוהרנטית לכל חלל, נבחר ריהוט, תאורה מתאימה, נשלב תאורת אווירה, אקססוריז וכמובן – טקסטיל. 

תהליך הום סטיילינג נכון אינו פשוט ודורש עין טובה ומקצועית. כמעצבת פנים, אני דואגת ללוות את לקוחותיי בשיתוף פעולה צמוד, כשאני שמה בראש את הצרכים והרצונות שלכם. החל מהפגישה הראשונה בינינו נערוך תיאום ציפיות לגבי תהליך השיפוץ ואני אלמד מכם כמה שאוכל כדי להבטיח שתהליך השיפוץ שנערוך יעמוד בהגבלות שלכם – כמו זמן ותקציב, אך גם יגשים את הפנטזיה ויספק תוצאה מושלמת. 

הליווי האישי אינו מסתכם בהכנת רשימת חלומות וצרכים. נערוך יחד סיבובי קניות ונבחר כל פרט ופרט בקפידה: ריצוף, קרמיקה, ריהוט, תאורה, טקסטיל וכו'. אני מאמינה כי שווה תמיד להשקיע בחומרים איכותיים, גם לשם המראה הסופי וגם בכדי שתוכלו להינות מהתוצר המוגמר עוד שנים רבות. לכן אני דואגת לעבוד תמיד עם אנשי מקצוע איכותיים ואמינים, אשר יספקו לכם בהתאמה אישית כל מה שאתם זקוקים לו להלבשת בית טובה ואיכותית המשקפת את האופי הייחודי שלכם. 

  

התפקיד שלי הוא להוציא לפועל את החזון שלכם. 

אני פה כדי להכווין, לייעץ ולתקן כשצריך, כדי שאתם תרגישו בנוח במהלך השיפוץ ותוכלו להביע את הצד היצירתי בכם. עם זאת, תמיד אביע את דעתי, אבוא עם רעיונות ופתרונות חדשים ואדריך אתכם לעבר הליך נכון ונעים. גם אתם כבעלי הבית/הדירה/בית העסק, תוכלו ללמוד מתהליך השיפוץ על עיצוב נכון שמשלב סטייל ופרקטיות, ואולי אפילו נמצא יחדיו פתרונות לצרכים שלא הייתם מודעים אליהם בעבר. 

הום סטיילינג טוב עושה לנו את החיבורים הנכונים בין הבית לדיירים ובין היופי לפרקטיות. נבין את מסגרת התקציב שלנו ומתוכה נעבוד כדי להגשים את החלום. אשמח לתרום לכם מנסיוני רב השנים, להכיר אתכם ואת החלומות שלכם ולצאת יחד לדרך חדשה.

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם