logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

עיצוב דירות בשכירות

רווקים ומשפחות רבות שוכרים דירות למגורים, מצבן ונראותן של כל אחת מהדירות הוא שונה. באופן טבעי כל דייר מעוניין לחיות בסביבה נעימה וביתית ולכן רבים מהשוכרים מגבשים חשיבה לגבי כמה שינויים מינוריים בדירה, באישור בעליה. 

 

מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים אשר כבר בביקור הראשון בדירה יראה אילו דברים כדאי לשנות. במקרים רבים מדובר בשינויים קלים אך האפקט שהם יוצרים הוא משמעותי ביותר.

רק אדם בעל ניסיון רב בתחום זה רואה מיד כמה נקודות אקוטיות שהתאמתן לדיירים תיצור עבורם רווחה מהותית בחיי היום יום. 

 

טיפים לעיצוב דירות בשכירות 

כאשר מדובר בדירות להשכרה בחדרה, רוב הדיירים יבצעו שיפוצים קלים כדי להתאים את הדירה לצורך שלהם. מדובר בנושאים בסיסיים אשר יאפשרו להם חיים נינוחים לאורך זמן.
החשיבה על השינויים תלויה במצב התחזוקתי של הדירה. אם מדובר בדירה נורמטיבית שאין בה בעיות תהומיות, יבצעו בה פעולות כמו התקנת פרקטים בחדרים כך שיהיה לילדים הרבה יותר נעים להינות מישיבה על משטח שהוא בטמפרטורה גבוהה יותר מזו של האריחים ולאפשר דריכה נעימה על לוחות העץ גם בקיץ וגם בחורף. 

 

 

אופציה נוספת היא הוספת ארונות אחסון למטבח אם כמות הארונות היא קטנה יחסית ואינה מספיקה לאחסון כלי האוכל והמזון של המשפחה. אפשר להוסיף בחלל הקיים במטבח ארונות מודולריים אשר ייכנסו למרחב ויצרו המשכיות של הארונות הקיימים. הארונות יהיו בצבע זהה או לחילופין בצבע מנוגד כדי לאפשר שילוב מנצח של כמה צבעים אשר יצרו מטבח בעל אופי ויופי ייחודי. 

 

שינויים בחדרי האמבטיה 

מרחב חשוב נוסף בדירות להשכרה הוא עיצוב חדרי אמבטיה. מכיוון שמדובר באחד החדרים החשובים והפרטיים בכל דירה, חשוב שהכלים הסניטריים יהיו ראויים לשימוש. במקרים רבים בוחרים השוכרים להתקין אסלה חדשה או לחבר מעל ארון האמבטיה כיור מונח וברז חדש במקום הכיור הקיים שהוא אינו אסתטי, או בצבע שאינו מתאים לעיצוב הכללי. 

 

 

מרפסת השירות היא צורך חשוב בכל דירה וחשוב שהיא תהיה קומפקטית ופרקטית. במידת הצורך אפשר להוסיף בה ארון שירות גבוה אשר ימוקמו בו כל חומרי הניקוי וכלי הניקיון כמו מגב, מטאטא ושואב האבק בצד אחד ומכונת כביסה ומעליה המייבש בצד השני. 

 

הרחבת הסלון בדירה השכורה 

במבנים ישנים הממוקמים בעיקר במרכז העיר, קיימות דירות רבות שתוכננו לפני שנים רבות וקיימת בהן מרפסת אשר צמודה לסלון שאינו גדול. בדרך כלל קיימת דלת הזזה בין הסלון למרפסת ושוכרים רבים של דירות להשכרה בחדרה מבקשים לבטל מחיצה זו כדי ליצור מרחב גדול ונעים הרבה יותר. 

לאחר הוצאת המחיצה מבצעים כמה התאמות נדרשות כמו שיוף הקירות כדי ליצור משטח אחיד. לאחר מכן צובעים את כל חלל הסלון המורחב ונהנים ממקום רחב ידיים ומשפחתי לנוחות מרבית. 

 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם