logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

עיצוב המטבח – טיפים לתכנון נכון ללא תקלות

רשימה מסודרת – עבודה מסודרת 

מי שעובד מסודר עובד בשכל, ומונע לעצמו הרבה תקלות בלתי צפויות ואי נעימויות בעתיד. עליכם להכין רשימה של כל הציוד שאתם רוצים לאחסן או לכלול במטבח כדי להבטיח שבהמשך המטבח שתכננתם יכלול את הפתרונות המתאימים לכל הצרכים שלכם. רשימה טובה ומקיפה תכלול מוצרי חשמל, כלי אוכל, סכו"ם, סירים ומחבתות, ציוד בישול ואפייה ועוד. 

כדי להימנע מהפתעות בהמשך, כדאי "לזכור בצד" מקום אחסון לפריטים שונים שאולי שכחתם ואולי יתווספו בעתיד. ככל שהרשימה שיצרתם מדויקת יותר, ומדורגת בצורה נכונה לפי סדר עדיפויות, כך המטבח שתקבלו בסופו של דבר יהיה נעים ונוח לעבודה. 

רשימה מדויקת תעזור בדבר נוסף – תוכלו בעזרתה לנסח לעצמכם מהן הבעיות העיקריות הקיימות כרגע במטבח ואילו פתרונות אפשריים ניתן לשלב במטבח החדש. נצלו עד תום את ההזדמנות בשיפוץ ואל תתפשרו על מטבח שלא משרת אתכם כפי שאתם צריכים ורוצים. 

  

בעבודה עם מעצבת פנים, הכינו רשימת שאלות למעצבת, כדי שתעזור לכם להחליט בדיוק איפה יהיה כל דבר ואיך המטבח שלכם יראה. 

עבודתי כמעצבת פנים היא לספק לכם מענה לשאלות ולצרכים שעלו תוך ליווי אישי והכרה של כל מה שתרצו לקבל מהעיצוב החדש. אם תקדישו את הזמן להכנת רשימת מפורטת אך מדויקת, נוכל להתקדם צעד נוסף אל עבר מטבח נכון ומושלם בשבילכם. 

  

אל תחכו לדקה ה-90 

כדי שיהיה לכם מרווח תנועה בשיפוץ ובעיצוב, כדאי להקדים את תכנון העבודה ככל הניתן. מרווח הזמן יאפשר לכם להכין תקציב טוב, לגלות בעיות במטבח הנוכחי שדורשות פתרון ולהיסגר על כיוון למטבח החדש. באופן כללי אפשר להגיד שתכנון מוקדם יעזור לכם המון בהגשמת מטבח החלומות ולכן מומלץ להשקיע זמן בהכנות וחשיבה על הפרטים הקטנים. 

עד כמה מקיף צריך להיות תכנון מראש? 

התשובה הקצרה – כמה שיותר מקיף, יותר עדיף. 

אך, ישנם כמה דברים שחייבים להיקבע מראש וקשה במיוחד לשנות אותם לאחר תחילת התהליך. נקודות חשמל ואינסטלציה חייבות להיקבע מראש, בהתאם למכשירים שרכשתם ולסידור הפנימי. בכל מקרה, זהו שלב שלא עושים לבד וחשוב להתייעץ עם המעצב/ת ואנשי המקצוע הנוספים שמובילים את הפרויקט… 

  

ולמי שתהה – גם הגודל, הצורה והמיקום של מכשירי החשמל הם חלק מהתכנון. 

בגלל שקיימים היום בשוק מכשירים שאינם בעלי גדלים "סטנדרטיים" (כלומר שאין להם מידות אחידות), אי אפשר להסתמך על כך שהחללים שיעדנו להם יתאימו למכשירים הקיימים או לאלו שאנו מתכננים לקנות. לכן דברים כמו קביעת מיקום הכיור, המכשירים החשמליים, כיריים, ברזים, שקעים וארונות – רצוי ולעיתים חובה שיעשה מראש. 

  

המטבח הוא אחד האזורים העמוסים ביותר בבית כך שעיצובו היא משימה בהחלט לא פשוטה. 

אל דאגה – לשם כך אני פה! 

לעזור לכם להשיג מטבח נכון ומדוייק, אלגנטי ונוח, ולהבטיח שלאחר כל התכנונים והעבודות תוכלו ליהנות בכל פעם שתכנסו הביתה. 

 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם