logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

עיצוב חדר שינה בבית פרטי/וילה

מתכננים לעצב חדר שינה בבית פרטי/וילה?
כדאי שתקראו

נעים מאוד, אני מיטל צימבר, מעצבת פנים בהוד השרון ואני כאן כדי לעזור לכם על סמך הידע והניסיון שצברתי בעולם העיצוב במהלך השנים.
החל משיפוץ בית פרטי ועד בניית וילה חדשנית ומטורפת למדתי עם השנים שכל מקרה לגופו וכל בית הוא ממש עולם ומלואו
מה שיעבוד וייראה יפה ומתאים לשיפוץ בית ישן, לא יתאים בשיפוץ וילה חדשה לצורך העניין ולכן חשוב להכיר את הסביבה, את השטח, את האתגרים השונים בין כל פרויקט ובעיקר? להכיר את עצמכם, את הרצונות והמטרות שלכם ובשביל זה אני כאן ✌️

כמעצבת פנים, אני חושבת על כל פרט ופרט בעיצוב של חדר השינה ומתייחסת אליו בתשומת לב מוחלטת.
אני מאמינה שכל חלל צריך לשקף את האישיות והסגנון של הדיירים ולכן אני מתייחסת לכל פרט כדי ליצור את האווירה המושלמת בחדר השינה ⭐️ בעיצוב של חדר השינה, אני משתמשת בצבעים ניטרליים ורכים על מנת ליצור תחושת רוגע ונעימות.
אני משלבת בין רהיטים עכשוויים וקלאסיים ומתאימה את התאורה והאביזרים בצורה שתעניק לחדר מראה יוקרתי ומפנק.
בתהליך העיצוב של חדר השינה, אני עוקבת אחרי הטרנדים בעולם העיצוב ומשתדלת להביא אל הלקוחות שלי את החדשנות והאסתטיקה המתוחכמת ביותר. אני משתמשת בחומרים איכותיים ובעיצוב מינימליסטי על מנת ליצור חלל פונקציונלי ומודרני.
בסיום העיצוב, אני מביאה לחיים את הפרטים הקטנים שמעניקים לחדר את המראה המושלם.
אני מאמינה שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל ומעניקים לחלל את הטאץ' האישי והמיוחד שהוא רוצה. בסופו של דבר, חשוב לי לקיים תהליך עיצוב שיענה על כל צרכי הלקוח ויתרום לו חוויה עיצובית ואסתטית מרשימה ומרגשת.

בעבודתי, אני משתדלת לייצר חלל שישקף את הטעמים והסגנון של הלקוח במטרה לכך שירגיש איך החזון אותו דמיין כשהחליט על העיצוב/שדרוג בבית הופך למציאות של ממש ❤️

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם