logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

עיצוב פנים לחדרי אמבטיה ורחצה

עיצוב חדרי אמבטיה ורחצה הוא תהליך שדורש מקצועיות מרבית, הוא מכיל בתוכו התייחסות קפדנית לגודלו של החלל, למגוון פתרונות אחסון, לטון העיצובי אותו הדיירים יעדיפו וכמובן איכות האביזרים שמפוזרים בחלל. מדובר בהליך שאותו מיישמים גם במסגרת תכנון אדריכלות של כל חלל ועיצוב וילה או דירה וגם במידה ורוצים לשפץ נקודתית, רק את חדר האמבטיה.  

 

חדר רחצה הוא חלל לח שיש בו תנאים אחרים מכל חלל אחר בבית וחשוב להתייחס אליהם כי בחירת העיצוב ובחירת החומרים יהיו בהתאם לזאת. מדובר בחלל אינטימי שמטרתו להתנקות ולהתחדש, גם למטרה זו יש לשים דגש בכל תכנון העיצוב בחדר האמבטיה. במאמר זה נפרט אודות הפרמטרים העיצוביים בחלל האמבטיה וחשיבותם. 

 

 

חיפוי הקירות הפנימיים 

אחת המטרות שלנו בחלל האמבטיה יהיו לחפות את הקירות ואת כל החלל בחומר שאינו סופג לחות ועמיד מול מים.

מי יכול לתת מענה מושלם כמו אריחי הקרמיקה? אריחי קרמיקה מגיעים בהיצע גדול של גוונים וטקסטורות, אריחים שהם דמוי אבן, אריחים משיש, אריחים דמוי פרקט מיוחדים לחלל האמבטיה ועוד. עוד יש לקחת בחשבון שהאריחים צריכים להיות מותאמים לגודל של החלל, משמע בחלל אמבטיה קטן מומלץ לעשות שימוש דווקא באריחים גדולים, כיוון שזה מספק תחושה של חלל גדול יותר, וההיפך 

 

פתרונות אחסון בחלל האמבטיה 

עוד פרמטר חשוב בהליך עיצוב בתים חללים פתוחים וחלל רחצה בפרט אלו פתרונות האחסון  יש מבחר שלם של ארונות, מדפים ומקורות אחסון שמתאימים לחלל אמבטיה. מומלץ כאמור שבכל אחסון שתחליטו עליו יהיה עמיד בפני לחות ומים. לרשותכם עומדים: ארון תלוי ומעוצב, מגרות מתחת לכיור, מדפים מזכוכית, ארון אחסון עם כיור מעליו ועוד. תכנון נכון של ארון אמבטיה יספק לכם הנאה מרבית של אחסון שהוא נגיש ונוח ושמתאים בדיוק לצרכיכם. 

 

בחירת אמבטיה או מקלחון 

עיצוב חלל האמבטיה מיועד לפני הכל למתקנים בהם עושים שימוש תדיר, מתקנים שיעוצבו לפי הסגנון שתבחרו ולפי גודל החלל. היום יש מבחר עשיר וצבעוני של אמבטיות ומקלחונים ונדמה לא פעם כי הבחירה קשה, תוכלו למצוא היום: אמבטיה פרי סטנד, מקלחון פינתי ג'קוזי ועוד מגוון שלם של מתקני רחצה שמעצימים את חווית ההתקלחות. 

 

עיצוב מקלחת, דירת 4 חד' בכ"ס, מש' זילברמן | מעצבת פנים - מיטל צימבר

 

אביזרי אמבטיה 

אביזרי אמבטיה, מלבד היותם מוסיפים יופי והדר, הם מאוד שימושיים ויעילים ולכל אביזר תפקיד בחלל; מתקן מעוצב עבור מברשות השיניים שמשאיר את סביבת הכיור נקייה, סבונייה, מתקן למגבות אמבטיה מעוצב, מראה גדולה, פח אמבטיה ועוד. ובמידה ויש שירותים בחלל הרחצה ניתן להוסיף לצדם מברשת אסלה תלויה. 

אדריכלים, מעצבי פנים וכל מי שעוסק בתחום העיצוב ומתמחה בתכנון אדריכלי של חדרי רחצה, יקדישו זמן בתכנון מדוקדק על מנת שתוכלו ליהנות מחלל מושקע ומזמין. הם יספקו את כל פתרונות העיצוב ויעשו שימוש בחומרי גלם איכותיים כגון: זכוכית ומתכת שאינה מחלידה. 

 

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם