עיצוב ותכנון משרדים

הימים בהם תכולת המשרד כללה כיסא, כוננית ושולחן עמוס בניירת חלפו מן העולם. המציאות העכשווית, דורשת שהות ארוכה של העובדים בין כתלי המשרד ומובילה בעלי חברות ומנהלי אירגונים להשקיע משמעותית בסביבת עבודה פרודוקטיבית ומזמינה שגורמת לעובדים תחושת שייכות וכן מביאה לגידול בתוצאות בית העסק. לאורך השנים צבר משרדנו ניסיון רב בתכנון ועיצוב משרדים העונים על תפישה זו. אנו מאמינים שתכנון אפקטיבי מושתת על יישום ערכי החברה וצרכיה באופן אופטימלי במרחב הנתון. 

 

תהליך העבודה מתחיל בתחקיר מעמיק במהלכו לומד צוות המשרד את מבנה החברה, צרכיה ושאיפותיה וממפה את יעדי הארגון ואסטרטגיית הצמיחה על מנת ליצור תכנון ורסטילי ומודולרי שיתאים גם בעתיד. בתוך כך נבחנים מאפיינים טכניים ואקוסטים ומגובש קונספט חלל שיתן מענה למתודות העבודה הנהוגות בארגון. 

 

את התכנון הקונספטואלי אנו רותמים ל-DNA החברה- לחזון, לשפת המיתוג ולגרפיקה, זאת על מנת ליצור נראות מגובשת התואמת את ערכי המותג. בהתאם לקונספט נבנות סכמת המעטפת (ריצוף, מחיצות, תקרות וכיוב') וכן פלטת החומרים והצבעים של פרטי הריהוט והאביזרים. 

 

שטח המבנה הנתון נמדד ע"י חברת מדידה מקצועית, לאחריו מתחיל תכנון חדש וקפדני ומופק סט תכניות עבודה לתמחור הכולל תכניות הריסה, בניה, אנסטלציה, חשמל, תאורה ותקשורת, מיזוג, ריצוף וכיוב'. לאחר אישור הסט על ידי הלקוח הוא יוצא למכרז קבלנים, קבלני משנה וספקים. 

 

לאחר קביעת זהותם של אנשי המקצוע ותחילת מלאכת הבניה ינהל המשרד פיקוח מקצועי מדוקדק ומקיף עד לסיום הפרויקט ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח. התהליך כולל הפקה ותיאום בין יועצים, בעלי מקצוע וספקים, ביקורים שוטפים באתר בשלבים השונים, בחינת העבודה בשטח ביחס לתכניות, בחינת לוחות הזמנים ותקציבים. יצויין כי העבודה מתבצעת על פי נהלי הבניין ושעות הפעילות המוגדרות. כמו כן, ניתן לשלב עבודה בשעות הלילה, זאת על פי ההנחיות והתקנות. בתום התהליך יזכו עובדי החברה לסביבת עבודה שתגרום להם להרגיש הכי בבית דווקא במשרד. 

להתייעצות ולקביעת פגישה

050-2527738 התקשרו

 

או השארו פרטים ואחזור אליכם בהקדם