logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

שימוש מחודש ברהיטים ישנים

כמעט כל מי שעובר דירה, מוצא את עצמו עומד בפני דילמה מאוד משמעותית – האם לקחת איתי את הרהיטים הישנים לבית החדש?

אז תקשיבו, מסתבר שזה יכול להיות יופי של ריענון, גם עבורכם וגם עבור הבית החדש שלכם. בנוסף, אתם תעזרו לשמור על הסביבה, תשאירו איתכם משהו אותנטי ואישי, וגם תוכלו לחסוך כסף על קניה של פריט חדש. שווה לשקול את זה, לא? 

האם לקחת הרהיטים הישנים לבית החדש? | מיטל צימבר - מעצבת פנים

 

שילוב ריהוט ישן בתכנון העיצובי

לפני שאתם מתחילים את האריזות, כדאי לעבור על כל הריהוט והפריטים בבית הנוכחי שלכם, ולבחור מראש, ובהתאם מלא של סגנון העיצוב לבית החדש – איזה פריטים אתם רוצים להעביר איתכם.

באותה הזדמנות כמובן מומלץ למיין פריטים, ולשים בצד את כל מה שכבר לא משרת אתכם, או שלא מתאים לסגנון של הבית החדש. את הפריטים הבלויים או הפגומים כמובן לזרוק, אבל אם הפריטים במצב טוב ועדיין לא מתאימים לכם למעבר, תמיד תוכלו למסור או לתרום אותם. היום יש לא מעט עמותות שעוזרות לנזקקים, וישמחו לבוא לאסוף מכם את הפריטים.

התאמת פריט ישן לסגנון של בית חדש

בתוך כל הבלגאן של המעבר, תמיד יש את הרהיט הזה, שקשה להיפרד ממנו. יכול להיות שזאת ספה ממש נוחה שכיף לשבת עליה, או שידה ישנה שקיבלתם בירושה ממישהו אהוב, או אולי ארונית עתיקה שקניתם ואתם מאוד מחוברים אליה.

אפשר לשלב את הרהיטים הישנים האלה גם בבית החדש.

לפעמים זה אומר שצריך יהיה לשפץ אותם מעט, להחליף ריפודים, לצבוע, לחדש פרזול וכו', וכך בעצם תתאימו את הסגנון של הפריטים הישנים, לעיצוב של הבית החדש.

שילוב של ישן וחדש ישדרג את העיצוב בבית החדש שלכם, וייצר מראה אותנטי ואישי. למעשה, כדאי לשלב בכל חלל משהו ישן בין כל החדשים. זה נותן מראה ייחודי ובעל אופי לחלל. אם למשל קניתם חדר שינה חדש לגמרי, תוכלו לשלב בו ארונית צד ישנה, או כורסא אהובה שריפדתם מחדש, וכך ייווצר לכם בחדר מראה דרמתי ומיוחד.

שמירה על הסביבה

מעבר לחיסכון בכסף, שהזכרתי קודם, באמצעות חידוש הרהיטים הישנים שלכם, אתם בעצם לוקחים חלק משמעותי בטרנד הירוק, ועוזרים לשמור על הסביבה. במקום לזרוק רהיטים ישנים ולהעמיס עוד הרים של זבל, אתם משמרים את הפריטים ומתאימים אותם לבית החדש שאליו אתם עוברים, ולסגנון החיים והטעם האישי שלכם.

אז אם אתם מתכננים לעבור בית או לשפץ, ואתם מעצבים מחדש, קחו את הזמן לסייר בבית הנוכחי שלכם, לעבור על הפריטים והרהיטים, להחליט מה הפריטים שאתם רוצים לשמור, ולחשוב איך אפשר לחדש אותם כדי שיעברו איתכם הלאה וישתלבו בבית החדש.

 

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי חייגו עכשיו למספר 050-2527738 או השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם