logo: מעצבת פנים - מיטל צימבר | איכות עיצובים, לוגו

עיצוב המטבח – פתרונות חדשניים והעיצוב הסופי

 אל תהססו לבחור בחומרים מודרניים ופיתוחים חדשניים! 

החדשנות של היום מציעה מבחר של חומרי גלם עמידים ופרקטיים במיוחד, אשר לרוב מספקים גם מראה נקי ואלגנטי. 

החומרים הטבעיים בהם נהגו להשתמש עד לא מזמן אמנם יפים ומכניסים הרגשה אחרת הביתה, אך לרוב הם דורשים תחזוקה אינטנסיבית, נשחקים בקלות יחסית ולא מתאימים לכל משימות המטבח. זאת אומרת שעל אף שרבים מעדיפים או מחשיבים חומרים טבעיים כאיכותיים יותר, לא תמיד זהו המקרה. דווקא הפיתוחים המלאכותיים החדשים מביאים לנו שלל אופציות מצויינות במחירים נוחים. 

היתרון הגדול שיש לפיתוחים אלו על חומרים אחרים הוא פרקטיות. חברות מטבחים רבות מציעות היום משטחי עבודה ומוצרים שונים הדומים מאוד במראם לחומרים טבעיים אך אינם לוקים בחסרונות הרבים שיש למוצרים טבעיים – כמו עמידות בשריטות, מכות וכתמים. 

רוצים לגלות עוד על משטחי המטבח השונים ולהשוות בעצמכם בין חומרים טבעיים לפיתוחים מלאכותיים? מוזמנים להיכנס לקישור כאן.

פתרון חדשני נוסף מבית חברות המטבחים – סימולציית בקרה 

רגע אחרי שגיבשנו את העיצוב הסופי ולפני שיצאנו לדרך, ניתן לחברת המטבחים לערוך בקרה במטבח. היום נציגי חברות המטבחים מציעים שירות של סימולציות המזהות מראש התנגשויות ותיקונים הנדרשים כמו שינויי מידות, התאמה למכשירים חשמליים וכדומה. 

מחלקת הבקרה של החברות השונות פועלת בנפרד מהמעצב/ת שהיו אחראים על תכנון המטבח, מה שנותן ביטחון כפול בכל הנוגע למציאת כשלים וצורך בשינויים. בקרה ובדיקה חוזרת תעלה את הסיכוי שנמנע הוצאות מיותרות על תיקונים לאחר מעשה. 

  

לסיכום, תכנון נכון ושמירה על כללי עבודה יבטיחו לנו מטבח שהוא יותר ממושלם – הוא גם מותאם לנו בדיוק. אל תוותרו על מדידות, הכנת רשימת צרכים ותכנון הפרטים מראש ולעומק. בכל הנוגע לעבודה עם אנשי מקצוע – אין מה להתלבט, במטבח נבחר רק בעבודה מקצועית עם ליווי אישי וצמוד שיתן לנו תוצאה מושלמת!

רוצים להכיר יותר? לשוחח איתי באופן אישי?
השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם בהקדם